Saturday, September 10, 2016

History of the Kingdom of God is Present NOW

Since the beginning of time, a plan has been present in the mind of God to give mankind His life in His kingdom. 



Parousia is a hidden, not yet happened moment - that we have some clues for, but which we do not as yet fully comprehend. 


God will be all in all.

And His kingdom will have NO END. 



2 comments:

  1. Os humanos desconfiados vão continuar em guerra. A felicidade será ludibriada pela alegria. A vida no planeta vai continuar pobre, oprimida e doente. A chave da felicidade continuará sendo a santidade. A esperança, a exclusivo critério dos Céus, é uma luz de total não beligerância entre os humanos. O desfecho final quando Deus será tudo em todos em todas as coisas está em marcha nestes últimos tempos. E este termo de tudo não se dará sem que haja uma última investida de todas as forças e potências do mal. E até lá a carne vai continuar revolta com o espírito. Nesta rebeldia o secularismo irromperá cada vez mais imponente transvestido de poder e gozo e consequências trágicas. Mas naquele tremendo e glorioso dia não perguntaremos mais nada!...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is an English-speaking blog; and while I can read/speak 5 languages, Spanish isn't my strong suit, making it difficult for me to moderate the appropriateness of comments on this blog.

      I did a Google translate and I think you have some wonderful things to say here. Could you please post it in English?

      Thank you and God bless!

      Delete